Πολιτική Παράδοσης προϊόντων

Εκτέλεση παραγγελίας/ έξοδα αποστολής

1. Ολοκλήρωση παραγγελίας

Με το που καταχωρείτε την παραγγελία, σας αποστέλεται ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες.

Υπενθυμίζεται ότι σε περίπτωση που δεν εμφανιστεί το email στον φάκελο εισερχομένων, αυτό μπορεί να συμβαίνει επειδή καταχωρήθηκε στον φάκελο ενοχλητικής αλληλογραφίας (spam folder) ή στην εμπορική αλληλογραφία (σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε gmail)

2. Ημερομηνίες παράδοσης

Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελλαδας. Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν με υπηρεσία ταχυμεταφορών το αργότερο τη 2η εργάσιμη μέρα μετά την καταχώρηση της παραγγελίας. Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται αποκλειστικά από την εταιρία courier που έχετε επιλέξει. Οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να γίνουν μεγαλύτεροι σε περιόδους εορτών, ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας.

3. Έξοδα αποστολής

Το κόστος αποστολής διαμορφώνεται στα 3,5 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για κάθε παραγγελία με βάρος έως 2 Kg. Για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει χρέωση 1 €. Στην περίπτωση μεγάλου όγκου, χρεώνεται το ογκομετρικό βάρος.

4. Επιπλέον χρεώσεις

Η χρέωση της αντικαταβολης είναι 2,5 ευρώ ανεξάρτητα από το ποιά εταιρία courier επιλεγεί.

Δυσπρόσιτες περιοχές:

Στην περίπτωση που η πληρωμή γίνει με αντικαταβολή και η αποστολή με την Γενική Ταχυδρομική, δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις.

Σε περίπτωση που επιλέξετε αποστολή με ACS (ανεξάρτητα αν έχει αντικαταβολή ή όχι) ή αποστολή με Γενική Ταχυδρομική (χωρίς αντικαταβολή) τότε αν η διεύθυνση αποστολής είναι σε σημείο που η εταιρία ταχυμεταφορών θεωρεί δυσπρόσιτο, θα υπάρχει επιπλέον χρέωση. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας πριν την αποστολή της παραγγελίας.

5. Αποστολη με αλλη courier

Σε περίπτωση που επιθυμείτε άλλη μεταφορική εταιρεία εκτός από αυτές που συνεργαζόμαστε, τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν το πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση είναι δεκτοί όλοι οι τρόποι πληρωμής εκτός της αντικαταβολής. Η εξώφληση της παραγγελίας πρέπει να έχει γίνει πριν την παραλαβή του δέματος. Ο πελάτης έχει την ευθύνη να επικοινωνήσει με την courier της επιλογής του και το δέμα πρέπει να παραληφθεί κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος.

6. Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελιά σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας είτε γιατί παρουσιάστηκαν καθυστερήσεις κατά τον εκτελωνισμό του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στην αποθήκη μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε τα υπόλοιπα είδη που ενδεχωμένως έχει η παραγγελία, χωρίς αυτό το προϊόν. Το προϊόν αυτό θα αποσταλλει αμέσως μετά την παραλαβή του.

Σε καμιά περίπτωση δεν επιστρέφονται χρήματα τα οποία έχουν δωθεί σαν προκαταβολή για την παραγγελία, λόγω καθυστέρησης της παραλαβής. Επίσης δεν μπορεί να γίνει συμψηφισμός της προκαταβολής με κάποια άλλη αγορά.

Παρακαλούνται όλοι οι πελάτες να κάνουν ηλεκτρονική παραγγελία, ακόμα και αν είναι για παραλαβή από το κατάστημα.
Λόγω φόρτου, υπάρχει περίπτωση να μην μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε αν έρθετε χωρίς να έχει προηγηθεί παραγγελία.
Παρακαλούμε πάντα να ελέγχετε τα ανεπιθύμητα ή τις προσφορές (promotions) για email από το retro-gaming-club.gr
                                                                                          ΠΡΟΣΟΧΗ: ΝΕΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ